Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoły Podstawowej nr 4 im. Władysława Broniewskiego w Zambrowie

Wyszukiwanie zaawansowane

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa nr 4 w Zambrowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.sp4.zambrow.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Analiza własna

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Rafał Kowalczyk — mejlowo sp4@zambrow.pl lub telefonicznie (86) 271 44 68 wew. 21.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej BIP prosimy o kontakt z panem Rafałem Kowalczykiem, e-mail: sp4@zambrow.pl, lub pod numer tel. (86) 271 44 68 wew. 21. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej:

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:

Dostępność architektoniczna

Budynek Szkoły można w łatwy sposób zidentyfikować. Przed wejściem posiada dużą czytelną tablicę informacyjną. Na parkingu przed szkołą (możliwie blisko) wyznaczono miejsce do parkowania pojazdów dla osób z niepełnosprawnością. Usunięto bariery utrudniające dostanie się do wejścia głównego oraz innych wejść. Wszystkie wejścia/wyjścia zewnętrzne do budynków szkoły posiadają zlikwidowane bariery architektoniczne – przy każdym wybudowano podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Główne wejście do szkoły zlokalizowane jest od strony ulicy Marii Konopnickiej. Drzwi posiadają szerokość w świetle 100 cm z możliwością jej zwiększenia do 130 cm. Wejście bezpośrednie do hali sportowej znajduje się w pobliżu szkolnego parkingu. Drzwi posiadają szerokość w świetle 110 cm z możliwością jej zwiększenia do 130 cm. Wejścia nie są zabezpieczone bramkami. Po wejściu do obiektu szkoły wejściem głównym osoby z niepełnosprawnością mogą dostać się na parter po samodzielnym skorzystaniu z platformy dla osób niepełnosprawnych. Po dostaniu się na parter w pobliżu znajduje się dyżurka woźnego, gdzie można skorzystać z informacji oraz otrzymać niezbędną pomoc. Z punktu informacyjnego można skorzystać w pozycji siedzącej. W pobliżu wejścia – przed sekretariatem i w sekretariacie znajduje się miejsce odpoczynku, wyposażone w fotele. Strefa odpoczynku nie znajduje się strefie kolizyjnej z osobami poruszającymi się w holu. Wszystkie pomieszczenia administracyjne oraz gabinet dyrektora szkoły i pokój nauczycielski zlokalizowano na parterze szkoły by zmniejszyć konieczność poruszania się po piętrach budynku. Po wejściu do obiektu szkoły wejściem hali sportowej osoby z niepełnosprawnością mogą w pełni korzystać hali z wyłączeniem trybun. Istnieje także możliwość dostania się z hali na parter szkoły po skorzystaniu z podjazdu dla wózków (pochylni). Osoby niepełnosprawne korzystające z obiektu szkoły mogą dostać się na poszczególne kondygnacje szkoły z pomocą obsługi szkoły wykorzystując schodołaz. Schody pomiędzy kondygnacjami wyposażono w poręcze po obu stronach, a także pierwszy i ostatni stopień w biegu są oznaczone w sposób kontrastowy. Schody są odpowiednio doświetlone. Szkoły nie wyposażono w dźwiękowy system naprowadzający osoby niewidome i słabowidzące. Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze hali sportowej. Jest wyposażona w dźwiękowy system wzywania pomocy w sytuacjach awaryjnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Szkoła jest oznakowana (tablice informacyjne) co do miejsca załatwienia określonej sprawy. Tablice znajdujące się na drzwiach są czytelne (ciemne, duże litery na jasnym tle). W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Zapewnienie komunikacji ze szkołą na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami: istnieje możliwość by pracownik w tym nauczyciel zszedł do interesanta po zawiadomieniu go przez woźnego lub pracownika administracji o konieczności obsługi interesanta niepełnosprawnego lub wymagającego wsparcia (np. matki z dziećmi) w pomieszczeniu sekretariatu .

Dostępność komunikacyjno-informacyjna